"Ловци на стереотипе у књигама"

Трећи задатак: "Ловци на стереотипе у књигама"
Пројекат: "Чаробна интеркултурална мрежа пријатељства" Модул 3
1. Назив пројекта: "Чаробна интеркултурална мрежа пријатељства" Модул 3
2. Аутор пројекта" Жељана Радојчић Лукић
3. Координатор за Србију: Данијела МиличићТребатицки
4. Учитељица Гордана Фодог
5. Узраст деце: основношколски ( други и четврти разред)
6. Број деце: 5
7. Основна Школа "Доситеј Обрадовић"
8. Место: Ривица
9. Држава: Србија
10. Трећи задатак: Ловци на стереотипе у књигама
11. Кратак опис активности: Бајка и дете су повезани на симболичан начин јер дете кроз бајку пролази све оно што су људи пре њега мислили о свету.Баш ту у бајкама сусрећемо се са безброј стереотипа.Ученици су добили задатак да у бајкама пронађу стереотипе везане за принцезе, маћехе и принчеве.Они су одбрали четири бајке: "Снежана и седам патуљака", "Успавана лепотица", "Лепотица и звер" и "Пепељуга".Након прочитаних бајки разговарали су о принцезама и дошли до закључка да су све оне прелепе, згодне,не раде ништа,послушне, чекају свог принца на белом коњу,увек су у кући, улепшавају се и на крају се богато удају и живе срећно до краја живота...док су са друге стране маћехе увек зле, лоше, осветољубиве, желе да се по сваку цену реше прелепе девојке која им се нашла на путу остварења својих циљева... Све стереотипе смо записали и на крају урадили ликовне радове "Принцеза" и "Принчева".
#A_MagicalNetwork_nazivvašedrzave #TeacherPrize #BestTeacher
#support_MagicalNetwork #MagicalNetwork #MagicalNetwork_Srbija